5 must try hedelmiä ravista reseptit

pysyminen on tärkeää, mutta se voi olla hieman haastavaa. Sinun täytyy syödä vähintään kolme kertaa päivässä, jotta saat oikeat ravintoaineet syötystä ruoasta. Tämä tarkoittaa sitä, että sinun tulee myös olla varovainen ruokavaliosi suhteen, kun yritämme pitää kehomme mahdollisimman terveenä. 

Hedelmät ovat herkullinen vitamiinien ja kivennäisaineiden lähde. Ne voidaan syödä sellaisinaan ja ne voidaan myös sisällyttää eri resepteihin. Hedelmäsalaattien lisäksi niitä voidaan käyttää myös hedelmäpuristimissa, joissa ne voidaan yhdistää muiden hedelmien kanssa. Näin voit kuluttaa ne helposti ja nauttia terveydellisistä eduista muutamalla sipsillä. 

Päivittäinen ruoka varmistaa, että saat terveellistä ruokaa. Tässä on muutamia hedelmäpirtelöreseptejä ja kuinka voit tehdä ne. 

Omenabanaanismoothie 

Voit nauttia näistä eduista, koska banaanit sisältävät paljon kaliumia ja omenat ovat vähän natriumia, jolloin ne voivat alentaa korkeaa kolesterolia ja verenpainetta. 

  1. Leikkaa omenat suuriksi paloiksi. Voit myös irrottaa niiden ihon. 
  2. Kuori banaanit ja leikkaa ne suuriksi paloiksi. 
  3. Kaada maito tehosekoittimeesi.
  4. Lisää hedelmäpalat ja jääpalat. 
  5. Sekoita niitä, kunnes ne ovat sileitä. 
  6. Kaada lasiin ja juo heti. 

*Huomautus: Jos haluat nauttia maksimaalisista ravintoaineista, juo tämä heti tai ennen kuin se muuttuu ruskeaksi. Voit myös lisätä suklaasiirappia tähän reseptiin maun lisäämiseksi. 

Banaanimaapähkinävoi smoothie 

Tämä on loistava ravintoaineiden lähde, koska banaanit ovat loistava kuidun lähde ja maapähkinävoi on erinomainen proteiinin lähde. 

  • Kuori banaani ja leikkaa se paloiksi. 
  • Ota teelusikallinen haluamaasi maapähkinävoita. 
  • Kaada maito tehosekoittimeesi. 
  • Lisää banaani ja maapähkinävoi. 
  • Sekoita kunnes koostumus on sileä ja vaahtoava. 
  • Kaada lasiin. 

Peachy mango smoothie

Tämän smoothien nauttiminen tuntuu olevan trooppisessa ympäristössä. Ne ovat virkistäviä ja erittäin maukkaita. Tämän voi juoda aamiaiseksi tai välipalaksi. Voit myös nauttia sen jälkiruokana. 

  • Pilko persikat ja hienonna mangot.
  • Kaada maito tehosekoittimeesi. 
  • Lisää persikat, mango ja ½ tl vaniljauutetta.
  • Sekoitus. 
  • Lisää jää ja sekoita tasaiseksi. 
  • Kaada lasiin. 

*Huomautus: Parhaan tuloksen saavuttamiseksi suosittelemme jäädytettyjen persikoiden ja mangojen käyttöä. 

Mansikka-kiivi-smoothie 

Tässä vähäkalorisessa reseptissä on tasapainoinen maku. Tämä on ihanteellinen, jos haluat kirkkaan ihon ja puhdistaa ruoansulatusjärjestelmän. 

  • Kuori kiivit ja leikkaa ne paloiksi.
  • Pese mansikat. 
  • Kaada maito tehosekoittimeesi. 
  • Lisää kiivinpalat, mansikat, jogurtti ja hunaja. 
  • Sekoita kunnes ne ovat sileitä. 
  • Kaada lasiin.

Granaattiomenamarja smoothie 

Jos etsit virkistävää treenin jälkeistä juomaa, tämä on täydellinen sinulle! Tämä on loistava antioksidanttien ja C -vitamiinin lähde. 

  • Kaada granaattiomenamehu. 
  • Lisää jogurtti, jäädytetyt marjat ja jääpalat.
  • Sekoita, kunnes se on soseutunut. 
  • Kaada lasiin. 

Nämä ovat vain joitain helposti valmistettavia hedelmäpirtelöitä, joita Everyday Food ehdottaa. Sisällytä ne päivittäiseen hedelmäravintovalikoimaasi ja tutustu kuinka hämmästyttäviä nämä voivat olla! 

Päivittäinen ruoka: Miksi kotitekoiset ateriat ovat sinulle parempia

Kotitekoisia aterioita rakastavat monet heidän mukavuudestaan ​​ja ravitsemuksestaan, mutta kaikki kotitaloudet eivät pidä niistä nykyään. Sen sijaan monet ihmiset haluavat tilata pikaruokaa mukavuuden vuoksi. Tämä on kuitenkin vähemmän terveellinen vaihtoehto, ja riippumatta siitä, kuinka nopeaa ja helpompaa tilaaminen on, mikään ei voita tuoreiden kotitekoisten aterioiden syömistä.

Vakuuttaakseen sinut valitsemaan terveellisemmän vaihtoehdon Everyday Food listasi syitä, miksi sinun pitäisi aloittaa tai jatkaa kotitekoisten aterioiden syömistä tänään. Tarkista ne alta!

  1. Voit hallita ruokavaliotasi

Kun teet kotiruokaa, hallitset koko ruoanvalmistusprosessia. Tämä tarkoittaa sitä, että päätät mitä ainesosia käyttää ja hallitset aterian annoskokoa toiveidesi ja tarpeidesi mukaan. Ja If ikinä kokki enemmän kuin olet suunnitellut, voit aina vain laittaa sen pois myöhemmin. 

Toisaalta et voi hallita sitä annosta, jota he tarjoavat sinulle syödessäsi, tilatessasi tai ottaessasi ulos, mikä voi aiheuttaa sinulle ylensyöntiä, koska ruoka on painettua loppuun saadaksesi kaiken hyödyn maksustasi.

  1. Valvoo ruoanruoan

sisältöä Omanvalmistaminen kotona antaa sinulle vivun tietää ja päättää, mitä laittaa aterioihisi. Terveydestä huolehtiminen ja ruoan sisältämien asioiden tunteminen helpottaa mieltäsi. Tieto siitä, milloin tuotteesi ostettiin ja aterioidesi kalorit, ei vain tee sinusta tietoisempaa ja tietoisempaa, vaan myös terveellisempää.

  1. Parantaa luovuutta

Ruoanlaitto on maku, joka innostaa luovuuteen ja vaatii huolellista ajattelua. Kuten tietäen, mitä lisätä, kun maistat testata juuri valmistettua pataa, se vaatii ajattelua ja muistia. Cooking ei yli täyttää vatsa, se voi myös parantaa henkistä ja fyysistä terveyttä. Tiedät, että nautit siitä pitkään aterian jälkeen.

5. Laatuaikaa perheen kanssa

Kotitekoisten aterioiden tekeminen vie aikaa, mutta perheen kanssa vietetty aika on hyvä. Kotitekoisten aterioiden valmistamisesta aina ruoanlaittoon ja ruoanlaittoon yhdessä voit viettää mielekästä aikaa rakastamiesi ihmisten kanssa. Tämä taito hyödyttää sinua myös sosiaalisesti, koska voit käyttää sitä ruoan valmistamiseen muille ja syventää suhdettasi heihin.

Kun kaikki kotitekoisten aterioiden edut voivat tuoda sinulle, on selvää, miksi se on parempi kuin noutoruoan tilaaminen. Se ei hyödytä sinua vain fyysisesti, henkisesti ja sosiaalisesti, vaan se saa sinut myös oppimaan uusia taitoja. Lyhyesti sanottuna kotitekoisten aterioiden valitseminen voi lisätä jokapäiväisen elämän arvoa. 

Everyday Food: Yleiset väärinkäsitykset kiinalaisesta ruoasta

Kiinalainen ruoka on kulttuurinen ilmiö, jota rakastavat miljoonat ihmiset ympäri maailmaa. Jos menet eri maihin ympäri maailmaa, sinulla on hyvät mahdollisuudet törmätä kiinalaiseen ravintolaan ja kokeilla muutamia versioita heidän ruoastaan. 

Kuitenkaan mikään ei ole oikeaa. Siksi voit tulla tänne Everyday Foodiin ja kokeilla aitoa kiinalaista ruokaa Kanadan keskellä! Olemme viime vuosina työskennelleet parhaiden kiinalaisten kokkien kanssa ja hallinneet reseptejä palvellaksemme sinua paremmin. 

Sen lisäksi, että opimme kiinalaisia ​​ruokia, meidän tehtävämme oli myös opettaa ihmisille kulttuuria. Halusimme myös poistaa kaikki väärinkäsitykset ruoasta niille, jotka joutuvat stereotypioiden uhreiksi. Jos haluat lisätietoja, tutustu yleisiä harhaluuloja siitä kiinalaista ruokaa: 

Loaded MSG
Yksi suurimmista väärinkäsityksiä Kiinalainen keittiö on, että ruoka on täynnä MSG. Tämä on väärin, koska ihmiset kaikkialla maailmassa syövät yleensä kiinalaista jalostettua ruokaa supermarketista tai ravintoloista, jotka esiintyvät vain kiinalaisina ravintoloina. 

Itse asiassa useimmat kiinalaiset ruoat ovat terveellisiä ja täynnä vihanneksia ja erinomaisia ​​proteiinilähteitä. Yksi purema todellisesta kaupasta saa sinut unohtamaan muut knock-off-versiot. Joten hylkää nämä muut versiot ja valitse todellinen kauppa täällä Everyday Foodissa! 

Liian paljon hyönteisiä ja matelijoita
Vaikka on totta, että kiinalaiset syövät hyönteisiä ja tiettyjä matelijoita, tämä ei määrittele ruokaa kokonaisuutena. Ihmiset ovat tästä vastenmielisiä, koska he eivät yleensä syö sitä muualla maailmassa. 

Muista, että kiinalaisessa keittiössä on paljon muutakin kuin vain hyönteisiä. Siellä on runsas pata, herkullinen dim sum, paistettu riisi ja paljon muuta. Jos pidät näistä, saatat olla hieman seikkailunhaluinen ja syödä kadulla friteerattuja skorpioneja. 

Kiinalainen ruoka tulee yhdestä paikasta
Kun ihmiset vierailevat tietyissä Kiinan osissa, kuten Pekingissä tai Hongkongissa, he uskovat, että se on ainoa paikka, jossa he voivat kokeilla aitoa kiinalaista ruokaa. Tämä on suuri väärinkäsitys, koska kiinalaisella ruoalla on rikas historia. 

Se tulee eri maista ja on kehittynyt vuosien varrella. Kiinan eri alueilla oli kaikki käsi luodessaan näitä ruokia ja muuttamalla ne nykyisiksi. 

Kiinalaiset ravintolat ovat likaisia ​​ja
puhdistamattomia. Tämä ei ole tarkkaa, koska on niin paljon kiinalaisia ​​ravintoloita, joissa tarjoillaan tuoretta ja puhdasta ruokaa. 

Ei voi kiistää, että kauheita ravintoloita on olemassa, joten sinun on vain luotettava arvostelukykyysi. Muista valita ruokapaikka, joka näyttää melko tilavalta ja jolla on hyvät arvostelut. Pysy kaukana likaisista paikoista, joissa on kärpäsiä kaikkialla ja outoja hajuja.